środa, 10 września 2014

Back to school.

Hej :) Już za nami półtora tygodnia szkoły :o Ale to zleciało ^^ Macie już jakieś ocenki ? :) Ja z polskiego 5 i i 4 xD Ale teraz wróćmy do tematu tego postu :) Tytuł dzisiejszego posta to '' Back to school '' więc pokaże wam parę zdjęć mojego '' wyposażenia '' plecaka :3 Zaczynajmy :) 


1.Zeszyty :) Kolaż z moimi , nie wszystkimi zeszytami :) Widać tam zeszyt z Lidla , ale tylko do fizyki bo gdy ja się wybrałem na zakupy szkolne został tylko jeden XD



2.Piórnik , gdy go zobaczyłem w  sklepie wiedziałem że będzie mój :3 Bardzo mi się spodobał . Lubię proste piórniki a ten jest właśnie taki ;)


3.Marker zapachowy ;) Kupiłem go przed wakacjami w Biedronce ^^ Wtedy były megga popularne :) < Przynajmniej u mnie. > Ma zapach gumy balonowej i świetne się nim pisze c; 

                                                  


4.Naklejki do podpisu zeszytu :) Kupiłem gdzieś tak 5 takich bloczków z naklejkami i zostało mi tylko tyle ^^ Podobają mi się bo są bardzo proste :D Wolałbym żeby były czarne , ale takie też są ładne *.*
  
5. To chyba ostatnie :) Moje super długopisy :3 Mam dwa kolory czarny i niebieski.Pisze już nimi drugi rok mało się wypisują , ale mają wyraźny '' atrament '' XD . Bardzo polecam takie długopisy :)                                                                                                                          


To na tyle w tym poście ^_^ Następny post to będzie chyba

 '' School Style '' : Do następnego postu ! :* 



                                             









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz