piątek, 1 sierpnia 2014

Top 3 ! :)

Ok pora na Top 3 :3 Więc tak w tym poście napisze jakie rzeczy najlepiej posiadać w letnie upalne dni ^_^


1. Woda smakowa Żywiec Zdrój - Jest to mój ulubiony napój jest megga orzeźwiający schłodzony jest po prostu boski :3 Moje ulubione smaki to truskawka i cytryna :)  Bardzo wam polecam ten napój jeśli jest wam megga gorąco ^^
Cena - 2.10 zł :) 

2.Okulary przeciwsłoneczne - Ja osobiście bardzo lubię chodzić na dłuuugie spacery  z przyjaciółmi ^^ I zawsze na nie biorę moje okulary :3 Można sobie z nimi zrobić np.Selfie xD 
Cena - ok. 20 zł :D

3.Gra The Sims 2 - Jeśli jest mi za gorąco i nie chce mi się wychodzić na dwór , gram w moją ulubioną grę komputerową czyli The Sims 2 <3 Mam również dodatek '' Podróże '' ^^
Bardzo bardzo polecam wam tą grę :) 
Cena - ok. 80 zł :) 

I już koniec tego posta ^^ Następny post pojawi się w może jutro lub w niedziele :) Narka ! :* 




2 komentarze:

  1. Zywiec zdroj to moja ulubiona woda i te same smaki ;** Czekan na kolejny post : )

    OdpowiedzUsuń
  2. The Sims 2 <3 Uwielbiam tą grę! ^-^

    OdpowiedzUsuń