piątek, 1 sierpnia 2014

TMI TAG

   Już mój drugi post ^^. Teraz czas na TMI TAG :3 Zadaliści mi tylko 7 pytań :) Więc tylko odpowiem na 7 :3 Ok , zaczynajmy :


1.Czy masz dziewczynę ? 


- Nie nie mam :) 

2.Czemu założyłeś stronkę ? 

- Stronkę założyłem żeby móc dzielić się moją grafiką z innymi :) oraz żeby móc się podpisywać się na różnych stronkach ^^ 

3.Czy kojarzysz Graphics Quality ? 

- Tak kojarzę ^^ Jedna z moich ulub. graficzek ♥

4.Wstawisz kiedyś filmik jak śpiewasz ? 

- Lepiej nie xD 



5.Skąd dowiedziałeś się o adminkowaniu ?


- O adminkowaniu dowiedziałem się sam :) 


Najpierw tylko patrzyłem jak adminki adminują a potem 

zacząłem sam :) 


6.Wymień swoich przyjaciół :) 


- Sonia , Liv , Kinia , Misia , Pandzia i Glebcia :3 i Małtynka 



7.Od kiedy interesujesz się grafiką? ;D



- Grafiką interesuje się gdzieś tak od grudnia ^^ 



To chyba na tyle :) Dzisiaj lub jutro pojawi się kolejny  post  ^^.



                       


< Zdjęcia robione przed chwilą ^^ >


2 komentarze:

  1. Świetny post Misiek ;**
    Czekam na więcej : )

    A tymczasem zapraszam do mnie :
    http://nat-nataly1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałeś tylko 7 pytań, a po za tym nie odpowiedziałeś na moje, które dodałam, jako 5 ... I na tym 1 zdjęciu dziwna mina xDDD ... Nie rób takiej więcej xDDDD ;D

    OdpowiedzUsuń