czwartek, 28 sierpnia 2014

My Passion.

Hej ! :) Witam po dłuższej przerwie . Przepraszam że nie dodawałem długo żadnych postów , ale nie miałem czasy ... ^^ Teraz posty raczej będę dodawał regularnie raz w tygodniu.

W tym poście powiem wam o mojej jednej pasji. Jest to nauka języka angielskiego oraz zamiłowanie do pewnego kraju mianowicie Wielkiej Brytanii ♥. Więc tak języka angielskiego uczę się w szkole językowej już około 4 lat :) ( + jeszcze 6 lat w normalnej szkole ) więc już trochę dobrze umiem tan język ;) Moje zamiłowanie do kultury Brytyjczyków , Wielkiej Brytanii , zaczęło się gdzieś tak ok. 6 lat temu , ponieważ już w pierwszej klasie bardzo spodobał mi się ten język i w ogóle cała Anglia.Miałem pewne marzenie , które się spełniło w tamte wakacje wreszcie wyjechałem do Wielkiej Brytanii.Gdy pierwszy raz zobaczyłem prawdziwych Anglików byłem bardo szczęśliwy , tamtejsi mieszkańcy są bardzoo mili :) Byłem w Anglii około miesiąca. Gdy nadszedł dzień mojego wylotu z tamtąd byłem bardzo nieszczęśliwy musiałem pożegnać ten wspaniały kraj . Ale oczywiście mam z tamtąd pamiątki , które będą na zdjęciach poniżej ^^  

Zegar z napisem London , Big Benem oraz budką telefoniczną ♥
<Cena ok.5 £ ( na nasze ok.25zł) > 
Piórnik z takim butem z napisem ''COOL BRITANNIA'' 
Do tego piórniku były jeszcze przybory ale się gdzieś za podziały hehe :)
< Cena ok.1 £ ( na nasze ok.5 zł ) >
I jeszcze moja ulubiona koszulka nie kupiona w Londynie :D
Musiałem ją dodać bo jest megga xD Kupiłem ją w lipcu w sklepie '' House '' 
Koszulka jest super <3 
< Cena ok.30 zł xd >

To chyba na tyle w dzisiejszym poście za tydzień pojawi się nowy może to być '' Back to school '' ♥Zachęcam do obserwowania oraz komentowania mojego bloga !Pozdrowionka ! :* 



2 komentarze:

  1. Ciekawy post :3
    Mega śliczny zegar <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Blog c: ♥.♥
    Mam dla cb radę :D Gdy piszesz posty... pisz mniej błędów :D . Ale, każdemu to się zdarza :) . Zapraszam serdecznie na mojego Bloga: http://kochaszmnieleonietak.blogspot.com/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń